Cuti-cuti Langkawi (Hari Ketiga : 4-12-06)

Hari terakhir kami di Langkawi, hmmp.. rasanya tak puas lagi di sini. Maka, aktiviti pun lite-lite je. Pagi-pagi dah lepak-lepak di Pantai Chenang, mandi-mandi dan cuci mata. Agak bosan, mandi lagi di kolam renang di Nadia Inn. Dah puas mandi, barulah kami pack baju dan bersiap-siap check out hotel.

Dah nak balik dah.. kena la check-out dulu..

Menjelang tengahari, kami makan-makan dulu sebelum berpisah dengan Poksak. Poksak harus pulangkan kereta sewa sebelum menaiki feri dan bus sorang-sorang untuk pulang ke Melaka. Kami bertiga pula mengambil teksi dan lepak-lepak di Airport Langkawi selama 5 jam untuk tunggu flight Air Asia pulang ke Kuala Lumpur. Menjelang jam 7mlm baru pesawat meninggalkan Langkawi.

Pesawat dah bawa kami pulang...
bye, bye Langkawi.

Sesungguhnya Langkawi amat menarik untuk dilawati. Dengan hanya belanja menghampiri RM600 seorang, kami merasa puas dengan pengembaraan 3hari 2malam ini. Namun, banyak lagi tempat-tempat dan aktiviti-aktiviti menarik yang tak sempat kami buat dan terokai. Semoga kami akan datang lagi ke pulau lagenda, Pulau Langkawi !